9 תשובות
שואל השאלה:
אני כל כך אהבתי אותו שאני לא מבינה למה התנהגתי ככה??? למה??? האגו שלי הרס הכל
אני כל כך אהבתי אותו שאני לא מבינה למה התנהגתי ככה??? למה??? האגו שלי הרס הכל
אנונימית
מבין את התחושה הזאת ממש, אם את חושבת שיש סיכוי קטן להציל את זה לכי על זה אולי הוא באמת יבין שטעית או שפשוט לנסות לשחרר וכמובן שזה קשה אבל נחוץ
שואל השאלה:
אין סיכוי לצערי הרב
אין סיכוי לצערי הרב
אנונימית
מצטער לשמוע מקווה שתצליחי להשתחרר מהתחושה הזאת
אם באלך לשתף בפרטי את מוזמנת
שואל השאלה:
יא תודה אנמ אכתוב לך אם אין לך בעיה
יא תודה אנמ אכתוב לך אם אין לך בעיה
אנונימית
מוזמנת
בתור מישהי שממש עברה את זה, אני התנהגתי למישהו שאכפת לי ממנו רצח בצורה די מגעילה ולא ידעתי למה אני ככה דמיינתי שיכול להיות שזה האגו שלי או גם ממש כמו שאמרת פה זה התחושה הכי מגעילה אותי שחוויתי בחיים אז אני ממש מבינה אותך,
אני פשוט נסיתי לדבר איתו על זה תנסי גם את כמו שכתבו פה תנסי לראות אם אפשר להציל עדיין את המצב תדברי איתו תהי כנה איתו תשימי על כול הדברים על השולחן, זה מה שאני עשיתי ואני מאמינה שזה יכול לעזור לך
בסופו של דבר לומדים מטעויות
אני עד עכשיו מצטערת על זה אבל אני יודעת שאני לומדת מזה:)
אני פשוט נסיתי לדבר איתו על זה תנסי גם את כמו שכתבו פה תנסי לראות אם אפשר להציל עדיין את המצב תדברי איתו תהי כנה איתו תשימי על כול הדברים על השולחן, זה מה שאני עשיתי ואני מאמינה שזה יכול לעזור לך
בסופו של דבר לומדים מטעויות
אני עד עכשיו מצטערת על זה אבל אני יודעת שאני לומדת מזה:)
ואם את צריכה לדבר אני פה
באותו הנושא: