4 תשובות
לקבל את זה
לאהוב את עצמך
להבין שעדיף להיןת לבד
בודד לבד.
אבל כן, בעיקאון לנסות לקבל את עצמך זה תהליך ארוך אבל הוא שווה את זה
עדיף להיות לבד מאשר חבורה של אנשים רעילים
אנונימית
אנונימית יקרה,
שאלת שאלה שנראה במכילה בתוכה תחושות של תסכול וחוסר אונים מניסיון להתמודדות עם מצב לא פשוט של בדידות קשה, אולי גם מתמשכת, שמקורה לא ברור. הרי מסביב יש הרבה אנשים כמו שאמרת, ואת שואלת את עצמך למה עדיין תחושת הבדידות שם? מתארת לעצמי את התסכול שעולה מהמצב המורכב שאת נמצאת בו. כשלא ברור מה צריך לעשות כדי להקל על הכאב של הבדידות, זה וודאי קשה מאוד לצאת מהמחשבות השליליות שאין תקווה לשיפור.

אולי ניתן לנסות לדבר עם מישהו מהאנשים שסביבך, לנסות ליצור קשר ולראות אם זה מקל על המצב. אם יש אדם שאת סומכת עליו, אולי חברה או אפילו אחד ההורים, ניתן לשתף אותם בתחושות האלה ועל ידי כך לא להישאר לבד עם המשא הכבד הזה, ואולי אפילו לקבל רעיונות לפיתרון.

על כל מקרה אני מזמינה אותך גם לפנות אלינו בצ'אט האנונימי של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, ולדבר עם אחד המתנדבים שלנו שישמח להיות לך לאוזן קשבת. ניתן לפנות בווטסאפ: 055-9571399 או בלינק למטה.

שלך,
מתנדבת סה"ר