5 תשובות
להבין שזה קרה כבר, שאין לך מה לעשות ופשוט לחיות למרות זה
שואל השאלה:
יש דרך להעביר את זה? אני לא מסוגלת להכיל את הרגש הזה
יש דרך להעביר את זה? אני לא מסוגלת להכיל את הרגש הזה
מבינים שאם תשבי כל היום ותחשבי על מה שעשית ותשקעי כל פעם יותר ויותר למטה לא באמת ימחק את מה שעשית. צריך להבין מה עושים הלאה, איך מתקנים את המצב או משתפרים מהטעות שלנו
אנונימית
צריך ללמוד שמה שהיה היה ומה שיהיה נתון לפניך. אי אפשר לתקן את העבר אבל אפשר ללמוד ממנו. אתה צריך להשלים עם העובדה שאתה לא יכול לתקן את מה שהיה שגורם לך להרגיש חרטה, כי הרגש בא רק ממך ועושה לך רע. מאחלת לך בהצלחה עם מה שהיה לא משנה מה היה
תביני שלחשוב כל הזמן על מה יכולת לעשות או להתרכז בעבר יותר מידי ולא להמשיך הלאה סתם עושה לך רע ולא מקדם אותך בחיים לשום מקום.
תתרכזי בהווה, והכל זה שיעור לחיים, קרה משהו שאת מתחרטת עליו? לא נורא, לומדים ממנו וממשיכים הלאה, זה כבר קרה וזה שייך לעבר ואין מה לעשות עם זה. אי אפשר לשנות משהו שכבר קרה אז מתמקדים בהווה ובמיטב שאפשר להוציא ממנו ולעשות דברים שעושים לך טוב ולהפסיק להיתקע בעבר כי הוא עבר. עכשיו את בהווה וזה מה שחשוב, תתרכזי במה לעשות עכשיו כדי שיהיה לך טוב.
תתרכזי בהווה, והכל זה שיעור לחיים, קרה משהו שאת מתחרטת עליו? לא נורא, לומדים ממנו וממשיכים הלאה, זה כבר קרה וזה שייך לעבר ואין מה לעשות עם זה. אי אפשר לשנות משהו שכבר קרה אז מתמקדים בהווה ובמיטב שאפשר להוציא ממנו ולעשות דברים שעושים לך טוב ולהפסיק להיתקע בעבר כי הוא עבר. עכשיו את בהווה וזה מה שחשוב, תתרכזי במה לעשות עכשיו כדי שיהיה לך טוב.
באותו הנושא: