9 תשובות
קורה לכולם
אני קיבלתי 13
להקשיב יותר בשיעורים
הכל טוב חיים זה כולה מבחן ראשון במתמטיקה ועוד כיתה ז
את יודעת כמה מבחנים את תצטרכי לעבור?
זה לא המבחן שיקבע לך את העתיד
הכל בסדר
אני בכיתה י קיבלתי 20
זה אצל הרבה ככה
וחוץ מזה המבחן הראשון בכיתה ז לא באמת קובע כלום
וגם אם את רוצה תנסי מועד ב
נשמה קיבלתי 41 בבגרות במתמטיקה והיום יש לי חברת סטראטאפ הכל בסדר
תקשיבי בתחילת השנה של כיתה ז היה לי ציונים מזעזעים במתמטיקה ואז ההורים שלי התעקשו את החיים שלהם שאני אקח מורה פרטית והיא עזרה לי רצח ועד סוף השנה הייתי הקבצה א1 במתמטיקה וסיימתי בהצטיינות
כשעולים לחטיבה בדרך כלל יש נפילה הכל בסדר
זה קורה לפעמים, אבל לא צריך להתרגש מזה, אם זה לא מבחן חשוב כל כך פשוט תלמדו למבחן הבא ותבקשו עזרה, ותמיד תדעו שיש גרועים יותר, קיבלתי 26 ומרוב שהציון היה נמוך המורה אמרה שהיא לא רוצה להביך אותי עם הציון אז היא לא כתבה אותו והייתי צריך לחשב לבד
היי חברים!
באותו הנושא: