9 תשובות
הכל בסדר את בתחילת הדרך אל תהיי לחוצה הכל ישתפר.
הכל בסדר סןף שנה שעברה קיבלתי 3
ובזמן האחרון ברוך ה' ציונים טובים
ציון אחד לא אומר כלום
ובזמן האחרון ברוך ה' ציונים טובים
ציון אחד לא אומר כלום
חחחחחח ניצחתי^^
הכל בסדר אהובה שלי תמיד יש ירידות אבל מפה את יכולה רק לעלות. אני מאמינה בך ויודעת שאת יכולה לקבל ציון יותר טוב בפעם הבאה. הציון לא קובע שום דבר.
הכל בסדר, קיבלתי 10 במבחן שלמדתי אליו במתמטיקה
את רק בכיתה ח'. יש לך עוד המון זמן עד הבגרות ועד אז הכל יכול להשתנות.
תעברי על המבחן, תראי במה צדקת ומה דרוש חידוד או למידה נוספת.
אם את צריכה עזרה במתמטיקה אני אשמח לעזור לך בפרטי, אני בדרך כלל מחוברת.
תעברי על המבחן, תראי במה צדקת ומה דרוש חידוד או למידה נוספת.
אם את צריכה עזרה במתמטיקה אני אשמח לעזור לך בפרטי, אני בדרך כלל מחוברת.
שואל השאלה:
כן אבל מהציונים של כיתה ח' משבצים ליחידות בט' ומתמטיקה זה ממש חושב
ואני מודאגת
כן אבל מהציונים של כיתה ח' משבצים ליחידות בט' ומתמטיקה זה ממש חושב
ואני מודאגת
אנונימית
בכיתה ח' הייתי מקבלת 0
אנונימית
וגם בכיתה ט' אם הציונים שלך טובים אפשר להעלות אותך יחידה. גם בכיתה י'.
באותו הנושא: