9 תשובות
לא נורא בכלל זה ציון סבבה לגמרי, בחמש יש הרבה ירידות ועליות
לא זה הגיוני תשקעי יותר פעם הבאה
לא הכל טוב
מבינה אותך כמישהי בכיתת מופת ואם אני מקבלת פחות מ85 זה אסון אבל אני פשוט מבינה שאני צריכה להשקיע יותר פעם הבאה והכל טוב אני יכולה רק להשתפר מכאן
מבינה אותך כמישהי בכיתת מופת ואם אני מקבלת פחות מ85 זה אסון אבל אני פשוט מבינה שאני צריכה להשקיע יותר פעם הבאה והכל טוב אני יכולה רק להשתפר מכאן
שואל השאלה:
אוף אבל באמת שהשקעתי רצח ואני לא בן אדם שמקבל כזה ציון וכולם יוצאים עליי כי הם קיבלו 30 אבל אף אחד לא מבין את הציפיות שליי
אוף אבל באמת שהשקעתי רצח ואני לא בן אדם שמקבל כזה ציון וכולם יוצאים עליי כי הם קיבלו 30 אבל אף אחד לא מבין את הציפיות שליי
שואל השאלה:
רפונזל^^ בול. אני בכיתת מצוינות (טכמ) ותמיד התרגלתי ל100 בהכל ופתאום מתחילה לקבל 70 במחשבים ובמתמטיקה וזה חראא
רפונזל^^ בול. אני בכיתת מצוינות (טכמ) ותמיד התרגלתי ל100 בהכל ופתאום מתחילה לקבל 70 במחשבים ובמתמטיקה וזה חראא
^ כןן תמיד שאומרים לי זה טוב מה יש לך אני מתבאסת כי הם לא מבינים כמה השקעתי ופתאום זה הורס את כל הממוצע וזה מבאס אבל לפעמים אין מה לעשות עשיתי את ההכי טוב שלי ואני יודעת שאני יכולה להשתפר מפה ולהבין במה טעיתי ופעם הבאה להשקיע יותר ולנסות יותר טוב
מוזר, זה בדיוק מה שקרה לי (גם כיתה י"א 5 יח"ל, וקיבלתי 73 - הציון הכי נמוך אצלי), חוץ מזה שאני כן קיבלתי מתחת ל90 בפעמים בודדות.
לי זה מרגיש נורא, אבל אני לא יודעת...
לי זה מרגיש נורא, אבל אני לא יודעת...
אנונימית
שואל השאלה:
lurker אמאלה מגניב לפחות מישהי פה מביננ אותי
lurker אמאלה מגניב לפחות מישהי פה מביננ אותי
אכן מגניב~!
אנונימית
באותו הנושא: