8 תשובות
עזוב כפרע לימודים זה חרטא אחושרלוע
לך תהנה מהחיים
אנונימי
תרדם עכשיו
תלך כל עוד אתה יכול.
אני לא הלכתי חודש ותכלס לא שמו עליי
עדיף שיהיה לך כמה פחות חיסורים שאתה יכול תכלס..
אנונימית
אני מתה לדעת מי זה האנונימי הזה
תזדהה
תלך
אני לא הלכתי לבית ספר מעל חצי שנה ולא היה אכפת לאף אחד
אז אם לא תלך אני לא חושבת שיעשו משהו כי לי לא עשו כלום