7 תשובות
רק את.
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
צודקת כפרע
הקורונה זה חרטא ברטא
וואלה לא צריך לסגור כלום
שימותו איזה 50 100 זקנים בשבוע מה לעשות
אנונימי
נכון לומר שדעתי איתך.
שואל השאלה:
לא אומרת שאנשים ימותו אבל פשוט מי שהסיכון שישאר בבית לא צריך להגזים רוב אנשים חולים וללא תסמינים
אנונימית
לא יודע אם מפחידים יותר מדי אבל אני אישית חושב שזה טמטום לעצור את החיים בגלל זה. גם ככה כולם מתים בסוף..בשביל מה למנוע מאנשים את החיים.
גם הזקנים והחולים..הבדידות והצער יותר מסוכנים להם מהקורונה ומי שלא רוצה שישאר בבית..
שואל השאלה:
מסכימה איתך בכל מילה ומילה ^
אנונימית