10 תשובות
אמת צריך לחשוש מהם יש להם טילי נ"ט
מי אמר שב1.1???
כבר התחילה מלחמה מולם
שואל השאלה:
טילי נ"ט זה טילים נגד טנקים... זה יותר רלוונטי לצבא שלנו, אני שואלת בקשר לאזרחים
טילי נ"ט זה טילים נגד טנקים... זה יותר רלוונטי לצבא שלנו, אני שואלת בקשר לאזרחים
אנונימית
מלחמה אמיתית מולם תהיה קשה, יש להם 150 אלף טילים שרובם מדויקים.
אם זה יקרה נצטרך להיות חזקים ובסוף ננצח אותם, אבל כרגע המצב מולם הוא ירי מוגבל ולא עצים
אם זה יקרה נצטרך להיות חזקים ובסוף ננצח אותם, אבל כרגע המצב מולם הוא ירי מוגבל ולא עצים
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני שואלת במלחמה אמיתית מולם מה עושים?
אז אני שואלת במלחמה אמיתית מולם מה עושים?
אנונימית
מבחינת העורף?
להיות במרחבים מוגנים ולשמור על עצמנו כמה שניתן.
להיות במרחבים מוגנים ולשמור על עצמנו כמה שניתן.
אנונימית
לחיזבאללה יש יותר כוח מחמאס והטילים שלהם יותר מדויקים
אז צריך להשמע פשוט להנחיות של פיקוד העורף ולהתפלל כמה שיותר
מקווה מאוד שלא יתחיל
אז צריך להשמע פשוט להנחיות של פיקוד העורף ולהתפלל כמה שיותר
מקווה מאוד שלא יתחיל
על תפחדי יש לנו את צה"ל ויש גם את אמריקה אם לבנון תפתח מלחמה צה"ל ואמריקה תפוצץ אותם
אמרו גם שיעשו ב11.11 ולא קרה כלום אם יקרה יקרה לא צריך לחשוב על זה יותר מידי נתמודד עם מה שיבוא
באותו הנושא: