28 תשובות
זה בסדר, התמדה בטווח הרחוק משפיע הרבה יותר מיום אחד של תענוגות
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת מה יהיה
אני כבר צריכה לסיים את ה cut הזה כדי להספיק לעשות bulk לפני סוף שנה
אנונימית
אני לא מבין למה לעבוד בסייקלים של קאט ובולק, פשוט לאכול בריא כל הזמן והגוף יתאים את עצמו לסיטואציה ויתחטב לבד, אם רוצים לרדת או לעלות אז אין סיבה לעשות את שניהם, לבחור אחד, לסיים אותו ולהישאר בו
שואל השאלה:
אתה לא יודע מה המטרות שלי ומה הדרך שלי אז אל תחליט על פי משפט אחד שאמרתי שאתה יודע יותר טוב ממני מה אני צריכה לעשות
אנונימית
בואי נגיד שאת לא צריכה לאכול 1400
זה מה שאת כנראה שורפת כדי לשרוד
בגלל שאת זזה ולא פשוט שוכבת במיטה אני מניח שאת שורפת הרבה יותר
שואל השאלה:
לא לא בדקתי כולל כמות הפעילות שלי אני פרו בדברים האלה
אנונימית
דבר ראשון אני מאוד מבין בתחום, ועוסק בו בפאן המקצועי כבר כמה שנים, דבר שני לפי איך שכתבת בשאלה נראה שאת זו שלא מבינה, דבר שלישי תרגעי בטון שלך ותפסיקי להתחצף, אני נתתי את העצה שלי ואת פותחת פה עלי, לא מכבד שלך בכלל.
שואל השאלה:
וגם לא התמדתי כל השבוע, מראשון עד שלישי בערב צמתי (לא כולל קולה זירו ומסטיקים) ואז בשלישי בערב אכלתי איזה 1,450 קלוריות ואז היום..... אז לא יודעת מה יהיה
אנונימית
גם אני אכלתי איז 2500 קלוריות היום כנראה שלא יקרה לך כלום
שואל השאלה:
^^ אחשלו תנשום כולה אמרתי שאני לא חושבת שאני טועה במה שאני רוצה לעשות....
אנונימית
אל תעשי צומים ודברים כאלה.. אם את רוצה לעשות דיאטה לכי לדיאטנית 1450 קלוריות זה קצת
שואל השאלה:
כן לא אני לא עושה צומות בדרך כלל אני לא פריקית אנורקסית או משהו פשוט נעשיתי חסרת סבלנות אבל עכשיו אני מבינה שזאת הייתה טעות כי זה גרם לי לאכול מלא אחר כך
אנונימית
את יודעת טוב מאוד באיזה נימה כתבת את מה שכתבת, אני יכול לראות את הרגש דרך המסך
אם את תאכל 1450 קלוריות מן הסתם שתעשי בינג בערב את צריכה פשוט לאכול בריא
הוא יודע מה הוא אומר..
שואל השאלה:
ברו לקח ללב x_x
ברור שכתבתי בטון כזה אבל לא צריך כל כך להתרגש ולעשות דרמה מותר לי להגן על הדעה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יש מצב אבל אני לא מתה על הגישה שלו והוא אפילו לא טרח לשאול מה המטרות שלי כי אז הוא היה מבין
אנונימית
בסדר ברור רק מחזקת את הדעה שלו
שואל השאלה:
אין בעיה מאמי אןתך אהבתי 3> לפעמים סובלנות והקשבה לאחר עושים את כל ההבדל (רוב האנשים לומדים את זה בשיעור כישורי חיים ביסודי אבל אולי פריננד הבריז)
אנונימית
אני לא לוקח ללב שום דבר, אבל כשמדברים בצורה כזו אלי זה משגע לי תשכל, סליחה אם פגעתי אבל לדעתי מה שהצעתי זו אלטרנטיבה טובה יותר
מיום אחד לא תעלי במשקל כל כך הרבה
אל תשכחי שיש לך שבוע שלם ששמרת אז זה מתקזז
יום אחד, לא קרה כלום
אני שמתי לב, אני מיהרתי לתחנה פשוט
יום אחד לא ישפיע הרב ה
שואל השאלה:
אימא שלי תזונאית וזה בערך בכיוון של כמה שהיא אומרת למטופלות בגיל שלי לאכול
ואם מישהו מעוניין לדעת (כנראה פרדי שהוא גבר מדי בשביל לשאןל) אני עושה קאט כדי לרדת במשקל גוף ושומן בכללי, ואז עושה באלק כדי להגדיל את השרירים רק במותניים כדי שיהיו יותר פרופורציונליים לכתפיים שלי שהן די רחבות. מקווה שזה מבהיר קצת למי שמבולבל
אנונימית
זה לא משנה
גם אם תכניסי מיליארד קלוריות אבל תוציאי מיליארד ואחד קלוריות את לא תשמיני

אז השאלה זה לא כמה אכל אלא כמה הוצאת?
לפי מחשבון שמצאת באינטרנט זה לא אומר כלום. בשביל לדעת כמה קלוריות את צריכה באמת לאכול את צריכה ללכת לתזונאי או משהו כזה. יכול להיות שאת בעצם צריכה לאכול יותר
אנונימית