9 תשובות
^נו
לא יקרה כלום
הכל בסדר גמור
גם אם תאכלי 1500 לא תעלי במשקל וזה גם תלוי איזה מאכלים את אוכלת
שואל השאלה:
שוקולדים
שוקולדים סתם לוקחים לך תקלוריות ויש בזה שומנים וכל הדברים האלה לפעמים צריך להיסתכל על עוד דברים ולא רק קלוריות את יכולה לשלב לפעמים שוקולד קטן ולא יותר מדי ולעשות במינון ולאכול אוכל רגיל וכן מותר לאכול שוקולדים זה הכל תלוי באם אבל את עושה את זה במינון ושזה לא לוקח לך ערך קלורי גבוהה שאז את נשארת רעבה אבל בעצם נגיד עברת את הקלוריות המסויימת
ואת מנסה נגיד לרדת במשקל או גם לרדת במשקל ולהוריד נגיד בטן ( אם יש לך) כי אם זה גם בטן אז פחות מומלץ כל הממתקים ואפשר פעם ב במינון
זה ממש קצת
שואל השאלה:
אבל אני שורפת 1200 בלי לעשות כלום
שואל השאלה:
בת 14 1.57