6 תשובות
את יכולה לכתוב לי
אנונימי
חיבוק, אני מצטער לשמוע שאת מרגישה ככה. זה נשמע שאת מתמודדת עם תקופה מאוד קשה, ושאת מרגישה חוסר יציבות ותסכול. חשוב מאוד שתקבלי תמיכה מקצועית מתאימה, כמו ייעוץ פסיכולוגי או טיפול נפשי. הם יכולים לעזור לך להבין את רגשותייך, להתמודד עם הדיכאון ולבנות אסטרטגיות לשיפור המצב שלך.
אם את צריכה עזרה את יכולה לדבר איתי
אם את צריכה עזרה את יכולה לדבר איתי
שואל השאלה:
תודה רבה, אני מקבלת טיפול פסיכולוגי
תודה רבה, אני מקבלת טיפול פסיכולוגי
אנונימית
היי לך, קראתי מה שכתבת ולא יכולתי להמשיך בלי להגיב לך.
נשמע לי שאת מרגישה כאילו חומה מקיפה בינך לבין העולם האמיתי, משהו שסוגר עליך פיזית ונפשית.
את לא יכולה לאכול, אולי קשה לך לקום בבוקר, לא מוצאת מטרה ומשמעות בשום דבר. נשמע שאת שוקעת אל תוך מקום של צער אינסופי.
מתארת לעצמי ששמעת כבר את זה שהזמן ירפא את הכל , ויש אפילו שיר של טונה " גם זה יעבור".. אבל את כאן ועכשיו וקשה לראות מעבר לעצב הגדול ושברון הלב שאת מרגישה, אז יכולה להציע לך רק להקשיב למוסיקה שאת האוהבת, לנסות להעסיק עצמך בתכנית טלביזיה או סרט שיסית את תשומת ליבך , להכין לך משהו כייפי ומנחם לאכול.
אולי תוכלי לשקול לשתף בהרגשה שלך מישהו מבני המשפחה שאת סומכת עליו או אפילו לפנות לגורם מקצועי? יש לנו באתר סה"ר פודקאסט העוסק בדיכאון , אולי ההקשבה תעניק לך כלים להתמודד: https://sahar.org.il/podcasts/
אני רוצה להזמין אותך לשוחח עם המתנדבים שלנו, לדבר על זה, בשביל זה אנחנו כאן , בואי לצ'ט בצורה או לוואטס אפ שלנו לשיחה מיידית הינו : 055-9571399
את לא לבד, שלך מתנדבת סה"ר
נשמע לי שאת מרגישה כאילו חומה מקיפה בינך לבין העולם האמיתי, משהו שסוגר עליך פיזית ונפשית.
את לא יכולה לאכול, אולי קשה לך לקום בבוקר, לא מוצאת מטרה ומשמעות בשום דבר. נשמע שאת שוקעת אל תוך מקום של צער אינסופי.
מתארת לעצמי ששמעת כבר את זה שהזמן ירפא את הכל , ויש אפילו שיר של טונה " גם זה יעבור".. אבל את כאן ועכשיו וקשה לראות מעבר לעצב הגדול ושברון הלב שאת מרגישה, אז יכולה להציע לך רק להקשיב למוסיקה שאת האוהבת, לנסות להעסיק עצמך בתכנית טלביזיה או סרט שיסית את תשומת ליבך , להכין לך משהו כייפי ומנחם לאכול.
אולי תוכלי לשקול לשתף בהרגשה שלך מישהו מבני המשפחה שאת סומכת עליו או אפילו לפנות לגורם מקצועי? יש לנו באתר סה"ר פודקאסט העוסק בדיכאון , אולי ההקשבה תעניק לך כלים להתמודד: https://sahar.org.il/podcasts/
אני רוצה להזמין אותך לשוחח עם המתנדבים שלנו, לדבר על זה, בשביל זה אנחנו כאן , בואי לצ'ט בצורה או לוואטס אפ שלנו לשיחה מיידית הינו : 055-9571399
את לא לבד, שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
יקירה
ברור שאת צריכה לחזק את עצמך ולמצוא את הדרך הנכונה לך כדי לצאת מהדיכאון
אם את בתחושת דיכאון ובדידות כל כך חזקה כדאי אולי לחפש בעל מקצוע , סוג של מנטור או פסיכולוג.ית שידריכו אותך וילוו אותך .
אל לך לרצות לבכות כל הזמן . אל תרגישי שהכל סוגר עליך .
אם את סתם רוצה לשוחח ולהתלבט עם מישהו מקצועי באופן אנונימי
את יכולה לפנות ל לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה
ברור שאת צריכה לחזק את עצמך ולמצוא את הדרך הנכונה לך כדי לצאת מהדיכאון
אם את בתחושת דיכאון ובדידות כל כך חזקה כדאי אולי לחפש בעל מקצוע , סוג של מנטור או פסיכולוג.ית שידריכו אותך וילוו אותך .
אל לך לרצות לבכות כל הזמן . אל תרגישי שהכל סוגר עליך .
אם את סתם רוצה לשוחח ולהתלבט עם מישהו מקצועי באופן אנונימי
את יכולה לפנות ל לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
בהצלחה
יופי
באותו הנושא: