6 תשובות
תתחילי עכשיו שיהיה לך זמן להתאמן
הייתי ממליצה ללכת בחופש הגדול כדי שיהיה לך הרבה זמן ללמוד ולהתאמן על זה
שואל השאלה:
אבל בחופש לא עדיף לנצל אותו? כי אם אני אעשה עכשיו אני אוכל לעבוד בחופש ולא ללמוד
אבל בחופש לא עדיף לנצל אותו? כי אם אני אעשה עכשיו אני אוכל לעבוד בחופש ולא ללמוד
אנונימית
אם הבית ספר והלימודים שם לא יקשו עליך ללמוד עכשיו אז לכי על זה גם עכשיו
תתחילי עכשיו עם יש לך זמן
ותתאמני על חברות גם
ותתאמני על חברות גם
הכי טוב להתחיל מוקדם ולצבור ניסיון
אם את צריכה מישהו להתאמן עליו אני פה
אם את צריכה מישהו להתאמן עליו אני פה
אנונימי
באותו הנושא: