8 תשובות
שואל השאלה:
אני בתל אביב, זה לא אמור להיות בצפון?
אני בתל אביב, זה לא אמור להיות בצפון?
אנונימי
למי שבצפון זה מראה שזה בלבנון לא בטוחה למה
יש עכשיו גם במרכז
יש לפעמים גם שם נראה לח
יש שיבושים בה ג'י פי אס
שיבושי מיקום בארץ
יש שיבושים בגלל המלחמה
זה לפעמים בכל הארץ כי הטילים של החיזבאללה ואיראן הם מונחי gps אז ברגע שמשבשים את האות אז אם הם רושמים שהם רוצים לראות על ירושלים אז הם תכלס יורים הלבנון
באותו הנושא: