6 תשובות
בטוח יש איזו חנות ליד הגינה שם תלכי עם הילדה שניה לקנות משהו קטן ותביאי לה גם משהו אם אין בעיה
את לא יכולה לאכול משהו? לא נראה לי שלהורים יהיה אכפת
יופיי שמחה לשמועע
שואל השאלה:
אני לא יכולה, אני צריכה להיות בבייביסיטר עד שמונה וחצי
ואז ישר לטפל בסברינות
אנונימית
קודם כל לכי לאכול
שואל השאלה:
אני טיפלתי בילדה ובעוד ילד על הרצף בתפקוד מאוד נמוך ככה שכל שניה שהוא לבד הוא עלול להרוג את עצמו, לא הייתה לי אופציה לנוח לרגע.

אכלתי חמש קציצות בתשע וחצי, אחרי שסיימתי עם הכל

הסברינות יצאו בסדר ואח שלי בסוף הוציא את הכלבה לצהריים ואני החזרתי לו בערב

אני סבבה עכשיו, התחלתי לקרוא ספר חדש אז גם פחות nרא לי
אנונימית