9 תשובות
זה באג שיש לכולם
יסתדר עוד מעט
כן גם אצלי ככה בטלפון
במחשב זה יותר נורמלי
שואל השאלה:
כל פעם שאני באה לכתוב לבילבי משהו האתר פשוט מחרפן והשאלות זזות
אנונימית
לבילבי? כי היא נחסמה
גם אצלי
זה מעצבן.
אצלי זה כבר הרבה זמן ככה
כן רק אצלך
המזל לא לטובתך
רק בריאות
הייתי בטוחה שרק אצלי
זה התחיל לי לפני כמה ימים :/
שואל השאלה:
היא תחזור?^^
אנונימית