9 תשובות
זה באג שיש לכולם
יסתדר עוד מעט
יסתדר עוד מעט
כן גם אצלי ככה בטלפון
במחשב זה יותר נורמלי
במחשב זה יותר נורמלי
שואל השאלה:
כל פעם שאני באה לכתוב לבילבי משהו האתר פשוט מחרפן והשאלות זזות
כל פעם שאני באה לכתוב לבילבי משהו האתר פשוט מחרפן והשאלות זזות
אנונימית
לבילבי? כי היא נחסמה
גם אצלי
זה מעצבן.
זה מעצבן.
אצלי זה כבר הרבה זמן ככה
כן רק אצלך
המזל לא לטובתך
רק בריאות
המזל לא לטובתך
רק בריאות
הייתי בטוחה שרק אצלי
זה התחיל לי לפני כמה ימים :/
זה התחיל לי לפני כמה ימים :/
שואל השאלה:
היא תחזור?^^
היא תחזור?^^
אנונימית
באותו הנושא: