6 תשובות
אולי הוא כבר לא בקטע שלך? תדברי איתו על זה
אולי תצחקי אבל זה קשור לספירת העומר ונסיגת מרקורי וזה מעכשיו עד ל3.6 וירגיש כאילו שום דבר לא הולך לך אבל זה ישתנה כשנסיגת מרקורי תסתיים יש על זה עכשיו כל מיני סרטונים את מוזמנת לראןת
תנתקי איתו קשר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שהוא לא בקטע.
כי לא היה קטע,
בשבוע האחרון לא יוצא לנו לדבר
שואל השאלה:
שמעתי על נסיגת מרקורי ואני לא צוחקת אני מאמינה בדברים כאלה פשוט זה קשה לי בטירוף
כן אני מבינה אבל תביני שזה תקופה ואם זה באמת לא יעבוד זה ליטרלי לטובה ומשהו טוב יותר מחכה לך בחוץ