התחברות
הרשמה
זה הגיוני שישנתי מ18:00 בערב עד עכשיו
6 בספטמבר 2024, 07:53
עייפות
5 תשובות
כן ואני מקנאה כי ישנתי מ12 בלילה עד עכשיו כי משפצים פה
W
Werewolf girl
כן
f
fairy_
ען
ה
האלמוני שיודע הכל
וואי כיף לך
S
Sofia.
כן
שאלה הבאה
ה
המסביר.
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שישנתי מ7 בערב עד עכשיו ואני עדיין עייף?
הגיוני שהלכתי לישון בחמש בערב וקמתי עכשיו?
זה הגיוני שישנתי מ 17:00 עד עכשיו?
הגיוני שקמתי ב1 בלילה אחרי שישנתי 17 שעות ועכשיו אני עייפה?
הגיוני שישנתי עכשיו *5 שעות שנץ* אחרי שישנתי *13 שעות* בלילה??
זה הגיוני שאתמול בערב בכיתי ועד עכשיו העיניים שלי אדומות ונפוחות?
הגיוני שישנתי ב 4 או 5 וקמתי עכשיו?
איך זה הגיוני שישנתי משמונה עד עכשיו ואני עדיין עייף ממש
זה הגיוני שישנתי אתמול כל היום עד עכשיו ואני עדיין עייפה?
זה הגיוני שישנתי מ5 בצהריים אתמול עד עכשיו ואני עדיין עייפה?
הגיוני שישנתי חמש שעות צהריים ואני עייפה ברמות עכשיו?