10 תשובות
לא, כנראה את דובה
כנראה היית נורא עייפה זה הגיוני
כן זה הגיןני
הגיוני מאוד
לפחות חלמת משהו מעניין?
לפחות חלמת משהו מעניין?
תני כיף גם אני
הגיוני סהכ הכול
שואל השאלה:
לא חלמתי כלום חחחיחחח
אבל 6 שעות לישון צהריים לא נראלי תקין
ואף אחד לא העיר אותי מה זה
לא חלמתי כלום חחחיחחח
אבל 6 שעות לישון צהריים לא נראלי תקין
ואף אחד לא העיר אותי מה זה
אנונימית
כן כנראה היית עייפה.
כן הזה הגיוני קרה לי לא פעם ולרוב זה יכול לקרות לי אבל אני מכריחה את עצמי לקום
כן
באותו הנושא: