9 תשובות
אם זה קרה זה הגיוני
בוקר טוב
בוקר טוב
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
בוקר טוב
כן חחח
כנראה היית עייפה
כנראה היית עייפה
כיף לךך בוקר אור
הלוואי עלי
פעם חברה שלי ישנה 24 שעות אם אני לא טועה. אז כן זה אפשרי מה שכן לא כזה בריא חח
אם את מרגישה הרבה יותר טוב אז כן
אמאלה בוקר טוב
באותו הנושא: