5 תשובות
שירים עוד בסדר אבל מה שכותבים שם פשוט הזיה
זה כל הקטע, תכלס זה פיזית כמו סטיפס..
את חושבת שאת יצורית?
את חושבת שאת יצורית?
יופי
אנונימית
גם אני חושבת ככה
מביך בטיאוף
מביך בטיאוף
וואי ממש אני מסכים איתך ממש כאילו אין להם חיים
באותו הנושא: