5 תשובות
שירים עוד בסדר אבל מה שכותבים שם פשוט הזיה
זה כל הקטע, תכלס זה פיזית כמו סטיפס..
את חושבת שאת יצורית?
יופי
אנונימית
גם אני חושבת ככה
מביך בטיאוף
וואי ממש אני מסכים איתך ממש כאילו אין להם חיים