9 תשובות
כן
נראה לי שכן. אבל כל אחד והכישרון שלו.
יש כאלה שכותבים שירים טובים אבל סיפורים פח.
בכל מקרה שירה זה דבר שצריך לשים לב בו לכל הפרטים,
וואי כן חד משמעית, אני תמיד כותבת סיפורים ובקושי זכור לי שכתבתי שירים, וגם אם כן אני לא מסוגלת להסתכל עליהם
שואל השאלה:
לדעתי מה שקשה בשירים זה שכל מילה חשובה
נניח בסיפור אם השתמשתי בניסוח לא טוב בפרק מסוים זה לא הורס את כל הספר
אבל אם אני משתמשת במילה אחת לא נכונה בשיר שאני כותבת כל השיר נהרס
אנונימית
לא יודעת לי אישית יותר קל לכתוב שירים מסיפורים אבל אולי אני לא כותבת ברמה גבוהה כל כך
אנונימית
חד משמעית כן
לא קשה יותר לדעתי, תלוי במורכבות. סיפור מורכב מהרבה יותר תיאורים וכניסה לפרטים ושירים לרוב מספרים בקטנה כזה, בלי יותר מידי הרחבה ופרטים.
תלוי למי כמובן.
הקטע בשירים אם הכוונה היא לשירים עם קצב וכל אלן ולא לשירה- זה דווקא הקצב שבו תשירי את המילים מתי יהיו מרווחים איך את בונה את השיר וכולי, צריך להיות שם סופר מקורי.
אם מדובר בשירה - אמצעים ספרותיים כאלו כל המטאפורות והדימויים שבלעדיהם אי אפשר להבין את השיר ולגרום לכך שיבינו בלי להגיד מפורשות וכולי.. מעטים כאלו שבפאן הזה יכתבו ליטרלי- מה שכתוב זה מה שזה אומר.. לרוב זה יותר מסובך.