7 תשובות
את צריכה לקחת כל ביקורת בעירבון מוגבל. תזכרי שהמרצים והמנחים פה כדי לעזור לך להשתפר ולפתח את הסגנון שלך. לאטום את עצמך ולהגיד 'אני לא שמה על הדעות שלכם' באותה מידה יכולת לוותר על התואר וזהו, אם את לא מתכוונת ללמוד ולהשתפר. מצד שני, את גם לא צריכה לקחת את כל מה שהם אומרים בתור תורה מסיני. אומנות היא משהו שמשתנה וסובייקטיבי מכל בחינה. מה שאחד רואה כמשהו יפה השני לא יבין מאיפה זה צץ בכלל.
את צריכה לסנן ולהחליט מה את לוקחת ליישום ומה את מחליטה להעביר הלאה.
אז מה אם קיבלת הערות לא טובות? זה הגיוני, אף אחד לא הולך ללמוד מקצוע אם הוא כבר יודע הכל.
ואת לא צריכה להעתיק מחברות שלך או מהאינטרנט, תעשי את האומנות שלך שאת אוהבת, ותקשיבי לעצות שנותנים לך ותמצאי את הדרך שלך.
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאין לי רעיונות טובים בכלל

אני חושבת על רעיון ואז אני מתחילה לפקפק בעצמי ואז אני מנסה למצוא עוד רעיון ואני מתייעצת עם חברות שלי ואז הן מייעצות לי לעשות דברים אחרים בכלל
אנונימית
אז במקום להילחץ קחי רעיון שיש לך ותתחילי לנסות לחקור אותו מנקודת מבט של המרצה שלך. אל תחליפי רעיונות, קחי רעיון שאת אוהבת ותראי מה את עושה איתו. חברות שלך יגידו לך לעשות דברים אחרים כי הן רואות את הדברים אחרת והגיוני. אז אל תסתמכי ואל תעשי משהו שמישהו אחר רוצה לעשות.
שואל השאלה:
פשוט קיבלתי הערות לא טובות אז אני ממש מפחדת אבל נמאס לי להתייעץ עם חברות שלי ולהעתיק רעיונות מהאינטרנט
אנונימית
זה נכון, בגלל זה את כן צריכה לראות איפה את משתפרת בהתאם לאומנות שלך, לא לאומנות של מישהו אחר. אני גם עושה תואר במקצוע אומנותי והמנחה שלי לא הפסיק להגיד לי שאני לא חייבת ליישם את מה שהוא מציע והמטרה בסופו של דבר שכל אחד מאיתנו יפתח את השפה שלו ואת הסגנון שלו בצורה הטובה ביותר.
שואל השאלה:
כן אבל הם נותנים לי גם ציון והם אחראים להעביר אותי וזה ממש מלחיץ
אנונימית