6 תשובות
שואל השאלה:
תודה. זה יעזור
תודה. זה יעזור
אנונימי
אני חושב שזה חתיכת אומץ לעשות משהו כזה, במיוחד ראפ, וכאחד ששומע הרבה מאוד בראפ יש יותר מילים משירים רגילים
אני חושב שתזרום עם זה, תראה לאן זה לוקח אותך, ואני גם אנעץ כדי להעלות מודעות, ואל תשכח אותי כשתתפרסם ;)
אני חושב שתזרום עם זה, תראה לאן זה לוקח אותך, ואני גם אנעץ כדי להעלות מודעות, ואל תשכח אותי כשתתפרסם ;)
אם אתה מתבייש אחי לא יעזור כלום. אם זה החלום שלך אז לך עד הסוף
יכול לעזור לך !!!!
אח שלי היקר אני פה בשבילך אני ראפר בהתחלה של הדרך, אני יעזור לך !!!!
שלח לי הודעה בפרטי אלמד אותך טכניקות וכתיבה.
אח שלי היקר אני פה בשבילך אני ראפר בהתחלה של הדרך, אני יעזור לך !!!!
שלח לי הודעה בפרטי אלמד אותך טכניקות וכתיבה.
בוא לפרטי אח'שלי, נראה לי יש פה עבודה..
גם אני כמוך, מוזיקה תמיד הייתה חלום ותשוקה מאוד גדולה שלי ותמיד רציתי ללמוד לשיר אבל התביישתי בזה, אז במקום התמקדתי בלנגן ולכתוב ורק לאחרונה התחלתי לנסות להתאמן בראפ, זה החלום שלך אתה חייב להתאפס ולהבין שאם אתה אתה להגשים אותו אתה צריך להתמקד , לפני שתתחרט שאף פעם לא לקחת את ההזדמנות לרדוף אחרי החלום שלך. אני לא כזה מבין אז אני לא יודע איזה טיפים אני יכול להביא לך בנוגע איך להתחיל ללמוד אבל אתה פשוט צריך ללכת על זה ולנסות להתגבר על הביישנות כי אין שום דבר מבייש בזה
אנונימי
באותו הנושא: