4 תשובות
מה אז למה הלכת אליה
אנונימית
שואל השאלה:
אח שלי בחיים לא יבוא לפה בלילה , ופעם שעברה כן הצלחתי להרדם אבל עכשיו זה סיוט..
היא קמה ב5 בבוקר רק ועד אז אני אסבול .
לדעתכם שווה לי להשאר פשוט עד 5 ואז ללכת לישון ב6 בבית שלי ולקום ב13:00 לראיון עבודה?
אח שלי בחיים לא יבוא לפה בלילה , ופעם שעברה כן הצלחתי להרדם אבל עכשיו זה סיוט..
היא קמה ב5 בבוקר רק ועד אז אני אסבול .
לדעתכם שווה לי להשאר פשוט עד 5 ואז ללכת לישון ב6 בבית שלי ולקום ב13:00 לראיון עבודה?
אנונימית
שואל השאלה:
הבוס נתן לי אפשרות להגיע עד 15:00 בצהריים
הבוס נתן לי אפשרות להגיע עד 15:00 בצהריים
אנונימית
תנסי לרמוז לה שאת רוצה ללכתת
באותו הנושא: