התחברות
הרשמה
אני לא מצליחה להרדם וצריכה לקום מחר ב06:00. אוף,מה לעשות?):
20 בספטמבר 2018, 00:05
3 תשובות
תעזבי את הפלאפון, ותנסי עוד לישון.
N
Nortriptyline
גם אני במצבך...
כ
כיףףףףףף
גם אני
תודה על הפרח (אני בת)