8 תשובות
אם אין תקלות אז כנראה שכן?
ברור שאפשרי אבל באמת באמת שעדיף לך כן ללכת. זה יכול למנוע כל כך הרבה מחלות עתידיות ובמקרים מסויימים אולי אפילו להציל לך את החיים.
שואל השאלה:
אין לי מה לעשות שם
יש לך ללכת לבדוק שהכל תקין
שואל השאלה:
הכל תקין
כרגע יכול להיות שהכל תקין, אבל את רק בת 17 ויש לך חיים שלמים בפנייך. אל תסכני את הבריאות שלך בגלל קצת אי נוחות.
שואל השאלה:
אבל לא בא לי והכל תקין, השאלה הייתה אם אפשר לחיות בלי ללכת. לא אם אני צריכה.
^זה כמו שאני אגיד עכשיו ''יש לי שתי ידיים'' ואז בעוד שנתיים יקרה משהו ואני אצטרך לכרות את היד. זה סבבה ומעולה שעכשיו הכל תקין אבל שוב אני אומרת, את בת 17 ויש לך עוד שנים רבות של בעיות אפשריות. לשאלתך, כן זה אפשרי, לא לשאלתך, בבקשה אל תסכני את הבריאות שלך.