11 תשובות
אני חושבת שאנחנו צריכים לאכול בשר
אני מוכנה למינוסים
אני מוכנה למינוסים
תראי זה הייעוד שלהן
כל עוד יש להם פוטנציאל שיהיה לי טעים בפה אז לא
למה הם נבראו?
כמובן שאני ממש נגד התעללות והריגה, אבל יש הבדל בין צער בעלי חיים לאכילת בשר
ואני צמחוני
כמובן שאני ממש נגד התעללות והריגה, אבל יש הבדל בין צער בעלי חיים לאכילת בשר
ואני צמחוני
כן לגמריי
אבל העולם ממש לא בכיוון הזה
אבל העולם ממש לא בכיוון הזה
וזה תלוי הרבה אם אתה מסורתי/דתי/מאמין באלוהים או אתאיסט
כן
אוף שאלה ממש קשה
מצד אחד כן ברור, ראיתי איזה חיה מדהימה זאת פרה, אבל כבר כולם רגילים לאכול את זה, לא חושבת שאנשים יתמודדו בלי בשר
מצד אחד כן ברור, ראיתי איזה חיה מדהימה זאת פרה, אבל כבר כולם רגילים לאכול את זה, לא חושבת שאנשים יתמודדו בלי בשר
כןן
ובגלל זה אני צמחונית שמכוונת לטבעונות
ובגלל זה אני צמחונית שמכוונת לטבעונות
(אני לא צמחוני) כן חד משמעית כן ורוב מי שתסביר לו את זה יגיד כן (לא בהכרח יסכים להיות צמחוני אבל יסיכים שזה נוראי) בקיצור כבר אלפי שנה אנחנו מגדלים את הבקר שלנו "כצאן לטבח" ליטרלי וזה עצוב ברמות מצד שני אם אתה בא ואומר להפסיק את זה אתה הורס לאלפי אנשים את הפרנסה שלא נדבר על המליוני חיות שאי אפשר לשחרר לטבע, בקיצור זה לא שאלה פשוטה של כן או לא אבל ברור שצריך לשנות את תעשיית הבקר כי היא באמת נוראית
כמובן שכן, בדיוק כמו לכל יצור חי.
באותו הנושא: