9 תשובות
כן
אנונימי
פיזית ברור אבל נפשי זה קשה כואב ומתיש
אנונימית
נראלי שאפשרי אבל יש גם כל מיני מחקרים שמראים שאפשר גם למות מבדידות אבל בודד ולבד זה לא אותו דבר אז אולי
אני כבר שנתיים ככה וזה קשה מאוד
אנונימי
זה אפשרי אבל הורג מבחינה נפשית (מכירה את זה מקרוב מידי) :[
כמעט ולא
אפשרי אבל באיזה שהוא שלב זה כבר לא כיף להיות בלבד כל הזמן
רצוי שלא...
באותו הנושא: