11 תשובות
זאת לא הדרך הבריאים והנכונה לרדת במשקל ואת גם פוגעת בעצמך נפשית כשאת עושה את זה
אני לא אמות מזה", כן? את באמת חושבת? זו אחת המחלות הנפשיות שהכי מתים ממנו.
את שוברת את הגוף שלך, זה לא פשוט דרך חיים, זו מחלה נפשית שמביאה למוות.
כן, מוות.
את שוברת את הגוף שלך, זה לא פשוט דרך חיים, זו מחלה נפשית שמביאה למוות.
כן, מוות.
הבעיה היא שלא מכניסים מזון לגוף, זאת די בעייה ואפשרי לרדת בלי להרעיב את עצמך וזאת הבעיה.. אנורקסיה זה די מסוכן
לא פשוט לא. את לא יכולה לחיות עם זה כי זה גם נפשי ואת רוצה להיות ילדה שמחה וכיף בחיים אולי תעשי ספורט אבל לא לוותר על אוכל
אנורקסיה זה לא סוג של דיאטה
אנורקסיה זו הפרעה נפשית
זה עיוות של המציאות וגורם לדיכאון, חרדות, דיסמורפיה. זה לא סתם "הממ טוב בא לי לרדת 4 קילו אז אני אהיה אנורקסית לחודשיים שלושה וזהו"
אנורקסיה זו הפרעה נפשית
זה עיוות של המציאות וגורם לדיכאון, חרדות, דיסמורפיה. זה לא סתם "הממ טוב בא לי לרדת 4 קילו אז אני אהיה אנורקסית לחודשיים שלושה וזהו"
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני יודעת אני מאובחנת עם אנורקסיה אני לא מפגרת
^^אני יודעת אני מאובחנת עם אנורקסיה אני לא מפגרת
את לא תרדי "כמה קילו" כי הקטע באנורקסיה זה שאף פעם זה לא מרגיש מספיק ואת תרצי עוד
אם היית מחלימה לא היית חושבת ככה יותר והיית בריאה
אם היית מחלימה לא היית חושבת ככה יותר והיית בריאה
אנונימית
זה שאפשר לחיות עם זה חיים רגילים זאת אשליה, בהתחלה זה נראה ככה ואפשר להסתדר, לאט לאט הגוף נחלש, בשלב כלשהו מתחילים להתעלף ואחר כך קשה מאוד לקום מהמיטה וקופאים מקור. אז לא, להיות חלשה עם סחרחורות ועצבים ושנאה עצמית זה לא חיים נורמאליים בשום צורה. גם אני הייתי ככה ויש דברים שכבר דפקו אותי לכל החיים ואין לי איך לתקן את זה.
כן רק שאת יכולה לעוף ברוח
שאנורקסיה זה לא רק דבר שהוא פיזי, זה גם דבר נפשי. את פשוט מרגישה שאת לא יכולה לחיות ככה יותר ולאט לאט נכנסת לדיכאון.
לא שווה את זה. אם את רוצה לרדת במשקל, תעשי דיאטה
לא שווה את זה. אם את רוצה לרדת במשקל, תעשי דיאטה
"אני רק רוצה ל*חיות* חיים רגילים בהם אני מרעיבה את עצמי עד *מוות*, מה הבעיה עם זה?"
"אני אדע לעצור בדיוק שנייה לפני שהגוף שלי *מת* סופית ואז אוכל עוד משהו קטן כדי להמשיך *לחיות* ככה"
"אני אדע לעצור בדיוק שנייה לפני שהגוף שלי *מת* סופית ואז אוכל עוד משהו קטן כדי להמשיך *לחיות* ככה"
אנונימית
באותו הנושא: