6 תשובות
היידה אנחנו שותפים לצרה סתם גם לי יש שאלה כזו כאילו אני כן בקשר טוב עם ההורים אבל שוקל לצאת בשאלה
אם את לא מאמינה אז את לא מאמינה אין מה לצאת בשאלה כי מההתחלה אין אמונה,
והאמת גם אני לא מאמין אבל לגבי כל השאר זה לא מה שגרם לי לא להאמין, כי גם כשהחיים זבל אפשר להגיד שאלוהים נותן את הקרבות הכי קשים שלו ללוחמים הכי חזקים שלו
והאמת גם אני לא מאמין אבל לגבי כל השאר זה לא מה שגרם לי לא להאמין, כי גם כשהחיים זבל אפשר להגיד שאלוהים נותן את הקרבות הכי קשים שלו ללוחמים הכי חזקים שלו
ניסיונות. מליץ ללמוד על יסודות האמונה, להיות בטוח בהם.
אנונימי
שואל השאלה:
זהו שאני מתחילה קצת להתחיל לפקפק בקיום של ה' כאילו כולם תמיד אומרים שה' כל כך אוהב והכל אבל לא מרגיש לי ככה
זהו שאני מתחילה קצת להתחיל לפקפק בקיום של ה' כאילו כולם תמיד אומרים שה' כל כך אוהב והכל אבל לא מרגיש לי ככה
אנונימית
דבר ראשון אני בעצמי יצאתי בשאלה אז זה לא שאני מנסה לשכנע אותך משהו.
זה מאוד מצער לשמוע את מה שאת עוברת,
אבל אם את יוצאת בשאלה כי יש לך בעיות ודברים מסוימים שמקשים עליך כרגע בחיים, אז צר לי לבשר לך, אבל היציאה בשאלה לא תפתור את זה.
להפך יציאה בשאלה בשנה שנתיים הראשונות זה תהליך קשה ומסתבר שזה רק יגרום לך ליותר קשיים בחיים.
ולכן השאלה האמיתית היא האם את מאמינה או לא, אם את לא מאמינה אין סיבה תישארי חרדית/ דתיה, אבל אם את כן מאמינה בקיומו של אלוהים ובקיומה של הדת אז כנראה שעדיף שתפני לרב שיעזור לך עם השאלות.
בכל מקרה אם את רוצה להתייעץ עם מישהו שעבר את זה את יכולה לפנות אליי לפרטי.
זה מאוד מצער לשמוע את מה שאת עוברת,
אבל אם את יוצאת בשאלה כי יש לך בעיות ודברים מסוימים שמקשים עליך כרגע בחיים, אז צר לי לבשר לך, אבל היציאה בשאלה לא תפתור את זה.
להפך יציאה בשאלה בשנה שנתיים הראשונות זה תהליך קשה ומסתבר שזה רק יגרום לך ליותר קשיים בחיים.
ולכן השאלה האמיתית היא האם את מאמינה או לא, אם את לא מאמינה אין סיבה תישארי חרדית/ דתיה, אבל אם את כן מאמינה בקיומו של אלוהים ובקיומה של הדת אז כנראה שעדיף שתפני לרב שיעזור לך עם השאלות.
בכל מקרה אם את רוצה להתייעץ עם מישהו שעבר את זה את יכולה לפנות אליי לפרטי.
את נמצאת בסיטואציה מורכבת מאוד וזה בהחלט קשה!
זה בדיוק הניסיון שלך ואני אומר לך יגיע יום ובו יצא האור שמתוך החושך ויהיה טוב!
מי שהולך עם הקב"ה אף פעם לא מפסיד ואני מדבר מתוך הכרת המציאות!
המון בהצלחה ואם צריך עזרה אז בשמחה!
זה בדיוק הניסיון שלך ואני אומר לך יגיע יום ובו יצא האור שמתוך החושך ויהיה טוב!
מי שהולך עם הקב"ה אף פעם לא מפסיד ואני מדבר מתוך הכרת המציאות!
המון בהצלחה ואם צריך עזרה אז בשמחה!
באותו הנושא: