7 תשובות
לא הייתי דואג קודם למשפחה שלי
לא
זאת שאלה ממש קשה
אני לא יודעת, יכול להיות שלא בשביל לא לסכן את עצמי ואת המשפחה שלי
לא יודע, שאלה טובה
אני חושבת שהייתי מנסה, אבל אם זה היה ממש מסכן את החיים שלי ושל המשפחה שלי לא הייתי עושה את זה אבל כן הייתי מנסה לעזור
לא. לא הייתי מסכן את החיים של המשפחה שלי בגלל מישהו אחר
כן
עדיף להיות אדם טוב ולמות מוות טראגי כגיבור מלהיות אדם ששותק ורואה אנשים נטבחים מבלי לעשות כלום