7 תשובות
רוצחים אותן אולי היו אונסים גם מרעילים ניסויים מדעיים בקיצור הכל ולמה רק לנשים גברים ונשים סבלו אותו דבר שאני אומר את זה אבל האניסה ולחבר שני ילדים לתוך גוף אחד זה נורא
לקחו להם את התינוקות הרביצו אנסו והרגו אותן
אנונימי
אנסו ושמו להם חומרים ורצחו עזוב אחי בני..
היה רופא שפתח לאישה את האיברים
אני חשוב שאנסו הרבה מהן
את רובן אנסו
התעללו בהן מינית ופיזית
התעללו בהן מינית ופיזית
רצחו, התעללו, אנסו ושמו להן חומרים/רעלים במרקים שהביאו להן בשביל שלא יקבלו מחזור ובכך גם לא יוולדו להן ילדים...
באותו הנושא: