7 תשובות
שואל השאלה:
אבל נמקו בבקשה למה
מתחננת
אבל נמקו בבקשה למה
מתחננת
אנונימית
להציל את עצמי ואת המשפחה שלי כי לפי דעתי משפחה זה מעל הכל אלא אם כן אני יכולה להציל איזה 100 אנשים ואז ברור שאני אציל אותם
משפחה לפני הכל.
כי משפחה זה לפני הכל מה אני אעשה בלי המשפחה שלי
אפילו התורה אומרת לך שפיקוח נפש קודם והיא אומרת לך שאתה מציל את עצמך קודם.
בעל מקרה את המשפחה שלי.
למה שהמשפחה שלי תמות ואיזשהו אנשים שאני לא מכיר ינצלו?!
בעל מקרה את המשפחה שלי.
למה שהמשפחה שלי תמות ואיזשהו אנשים שאני לא מכיר ינצלו?!
זה אגואיסטי אבל סורי אני מעדיפה את המשפחה שלי
להציל את עצמי ומשפחתי.