9 תשובות
כן זה מקרה ממש עצוב שכל העולם שמע עליו
אפילו שאני יהודי.
לא אכפת לי מיום השואה.
אכפת לי מהנרצחים בשואה ולא ביום השואה.
אני מקווה שכן, אבל אם להיות כנה, מאוד יכול להיות שלא, מפני ששונאים את היהודים ברוב העולם.
אני לא יהודיה
עומדת בצפירה
ואכפת לי מיום השואה.

ולמה מינוס? רשמתי משהו לא בסדר?
אנונימית
אם הייתי גר בישראל ולא הייתי יהודי זה לא היה מרגיש רע אבל הייתי מכבד.
ברור שכן ,היטלר גם לא הרג רק יהודים הוא הרג כל מי שלא היה "גרמני טהור"
חולה נפש
כן
אני חושבת שכן, זה דבר נורא שקרה ככה או ככה