אם אני נכנסת למשל לגנשין ממכשיר שלעולם לא התחברתי אליו מהמכשיר הזה,זה אומר לי לקבל קוד אימות לאימייל בשביל.. אימות מן הסתם. רק רציתי לדעת אם מישהו יודע או אם למישהו יצא לחוות שנגיד זה קרה לו, ביקשו ממנו קוד אימוד והוא התחבר, ואחר כך מאותו מכשיר הוא התחבר למשל להונקאי סטאר רייל עם חשבון מסוים שמקושר (מאותו אימייל) לחשבון של הגנשין, אז האם זה שואל שוב לקוד אימות (כי זה משחק אחר) או שבגלל שזה חשבונות מקושרים אז זה לא ישאל כלום? מישהו יודע?