4 תשובות
לקחת דברים ולגנוב חפצים שרק אחד יכול לקחת... בעיקרון כדאי לשים לב כי אי אפשר להעביר דברים שלוקחים
שואל השאלה:
אני בראנק 31
אני בראנק 31
אנונימית
אע נייס אני 50
עדיף לך בכללי לא לצרף אנשים רנדומלים... ידפקו אותך וחבל תזמיני רק חברים ואיזה ראנק את?
באותו הנושא: