6 תשובות
הייתי קונה ב40+
אם בזבזת כסף במשתמש הזה אז תוסיפי את הסכום
זה מגיע עם פרימוס או פייטס ומורה? תעלי מחיר גם על זה
בהצלחה
שואל השאלה:
^ בזבזתי על זה מלא כסף איזה 40 באמת שהמשתמש עלה לי איזה 1,000 וכרגע אין בו פרימוס אבל לא שיחקתי בו שנה אז יש מלא משימות פתוחות נראה לי וכאלה שאפשר להשיג
אנונימית
הייתי מתעסק פעם בטריידים ומכירות של משתמש גנשין אז יש לי בזה נסיון, הייתי מוכר ב40 אם הייתי רוצה שמישהו יקנה
40-50 דולר,יכל להיות יותר אם היית ברמה 55+
ממ אז אולי 80 שקל? אולי יותר
מה שמרגיש לך נכון
שואל השאלה:
^^ והתכוונת דולר או שקל?
אנונימית