3 תשובות
אין ממש מה להבין פשןט משחקים
ממש לא!^
לצערי אני לא משחקת כי זה מורכב לי מידי וקשה להצתרף בשלב הזה של המשחק ....
לצערי אני לא משחקת כי זה מורכב לי מידי וקשה להצתרף בשלב הזה של המשחק ....
אנונימית
אני לא יודע אם זה פלקס או בושה, אבל אני משחק מאז שהמשחק יצא בערך (היו הפסקות קטנות מידי פעם אבל עדיין). אז אני חושב שאני יכול לעזור אם אתה צריך עזרה
באותו הנושא: