איך אני שוברת את המחסום של המראה החיצוני שאני מנסה להכיר אנשים?
אני אסביר לכם את המצב. אני לא אגיד דבר רע על עצמי ואני לא חושבת שאני מכוערת או לא מושכת אבל השלמתי עם העובדה שכנראה שאני אכנס לחדר אני לא אהיה מהבנות שהן היפות או שיסתכלו עליהן בשלב ראשון. אני אחרי הרבה זמן שניסיתי להכחיש את העובדה שאנשים מתסכלים קודם כל על מראה חיצוני וכנראה שלא יפנו או ימשיכו לנסות להכיר בן אדם בלי שהוא ימשוך אותם בשלב ראשון כי ככה אנחנו בנויים וככה אנחנו עושים את הבחירות שלנו. מצד שני אני חושבת שאני בן אדם שברגע שנותנים לו הזדמנות ומכירים אותו אפשר להתאהב בו בשניות, אני נותנת המון ויש איתי שיח קליל ואני מצחיקה ואני יעשה הכל בשביל אנשים שחשובים לי ואני בטוחה שהאופי שלי וההתנהגות שלי יכולה לתת לי נקודות באיך שאנשים מסתכלים עליי או איך הם רואים אותי. הבעיה היא שבאמת מרגיש שלפעמים אנשים לא פותחים את עצמם לזה מהתחלה כי אני לא הבחירה הראשונה שלהם. השאלה היא איך עוברים את המחסום הזה ומאפשרים לאנשים כן להגיע אליי ולרצות להכיר אותי מהתחלה? כי אנשים לא יכולים לראות את האופי ממבט ראשון.