19 תשובות
חייב שאלה כזאת גם לבנים.
אנונימית
שואל השאלה:
כי כול הבנות בכיתה שאני מכיר הן בוחרות לפי מראה חיצוני ולא פנימי
כי כול הבנות בכיתה שאני מכיר הן בוחרות לפי מראה חיצוני ולא פנימי
אנונימי
כי ככה באלי אני מעדיפה יופי
והנה התחילו שוב עם הדפיקות בסטיפס
לא מספיק כבר השאלה שמחפיצה נשים בחמות?
לא מספיק כבר השאלה שמחפיצה נשים בחמות?
אנונימית
ובנים לא בוחרים לפי יופי????
אנונימית
אני לא אוכל לצאת עם בן אדם מכוער עם אופי טוב, כי אני לא אמשך אליו.
שואל השאלה:
אנונימית, השאלה לא בחמות
אנונימית, השאלה לא בחמות
אנונימי
ממש לא אני אוהבת אופי פי אלף מיופי
תראה את האקס שלי ותבין
תראה את האקס שלי ותבין
שואל השאלה:
ולמה , אתן לא מחפיצות אותנו ( את הבנים)
ולמה , אתן לא מחפיצות אותנו ( את הבנים)
אנונימי
מה זאת אומרת
שואל השאלה:
אני מתכוון לחלק לא לכולם
אני מתכוון לחלק לא לכולם
אנונימי
אני מעדיפה גם וגם אבל יותר חשוב האופי כי מה זה משנה אם הבן אדם יפה מבחוץ אבל מכוער מבפנים
אתה רוצה להגיד שמי שבחרה את אליקו בחרה אותו לפי מראה חיצוני?
אנונימי
נכון למה???
כי זה הרושם שאנחנו עושים לפי דעתי חבר
כי זה הרושם שאנחנו עושים לפי דעתי חבר
שואל השאלה:
מי שבחרה את אליקו בחרה אותו בגלל הכסף שיש לו
מי שבחרה את אליקו בחרה אותו בגלל הכסף שיש לו
אנונימי
מי אמר לך?
מי אמר?
ההפך בנים בוחרים לפי מראה חיצוני לא בנות, אתה צריך להיות לפחות הטעם שלה כדי שהיא תימשך אלייך, בלי זה הקשר לא יעבוד.
אנונימי
נתחיל מזה שנשים וגברים לא אותו דבר נשים נמשכות לכסף סטטוס ביטחון דברים כאלה
וגברים יותר לדברים ויזואליים
וגברים יותר לדברים ויזואליים
אנונימי
באותו הנושא: