13 תשובות
אז תגיד להם את זה
תנסה לקבוע עם חברים שלך להיפגש שיראו שאתה יותר פנוי עכשיו, עם הזמן תתקרבו ויזמינו אותך יותר
או מצד שני שילכו לחפש
תבחר בין האופציות❤
שואל השאלה:
אבל כבר אי אפשר הם נפגשים לבד ולא מזמינים אותי ועוד מעלים סרטונים בקבוצה של הכיתה...
אני לא יודע איפה להכיר כי העיר שלי ממש ריקה עם מלא שבורים
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך לקבוע איתם?
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל שלא מזמינים אותי אני מרגיש פגום...
אנונימי
אם אתה מנסה להתחבר אליהם ומבקש להצטרף ודוחים אותך, אז אתה לא צריך לא אותם ולא את הטובות שלהם!!
תחפש אנשים וחברים חדשים.. בטוחה שתמצא בסוף את האנשים שלך.
באמת תנסה גם לא בבית ספר.. כל מיני מסגרות, יכול להיות בהתנדבות, קורס/ חוג כלשו, עבודה
באמת אפשר תכלס להכיר אנשים בכל מקום.. להתחבר לרמה של חברות זה כבר באמת עניין של מי אתה פוגש ואיך זה זורם.
בהצלחה :)
אל תרגיש פגום שילכו לעזאזל
תתעסק עם עצמך ותשקיע בעצמך הכי חשוב
שואל השאלה:
תודה רבה אוהב אתכםם!
אנונימי
אם לא הזמינו אותך גם לא יזמינו אותך ואם תנסה לגרום להם להזמין אותך זה יהיה בכוח ולא כי רצו להזמין אותך. אתה לא חושב? פשוט תחליף חברים
שואל השאלה:
ואיך מחליפים חברים?!
אין לי אנשים באיזור שלי כמעט...
אנונימי
אתה יכול להכיר
סמוך עליי אל תתחנן לאף אחד שיזמין אותך זה לפעמים לא הכי כיף אבל אם אתה לבד זה אומר שאף אחד לא חבר אמת תשתחרר לך לחדר כושר זה יעשה טוב בלב או לא רק חדר כושר גם תחביב שאתה אוהב