11 תשובות
שואל השאלה:
לא מצחיק
אנונימית
בואי אני אזמין אותך לישיבות ברמה
הדרך הכי טובה לדעת למה זה לדבר איתם, לשאול, ולהבין מה קרה.
אולי זה חברים שקצת התנתקת מהם?
שואל השאלה:
לא זו החבורה שלי
אנונימית
מזמינים את כולם חוץ מאותך?
איזה מבאס..
אבל תדברי איתם, תשאלי.
שואל השאלה:
איזהשהי מישהי הם נפגשו כמה חברין כביכול טובים מאוד שלי אבל הפעם לא הזמינו אותי... ובכללי יש לי תחושה שהם כבר לא אוהבים אותי
אנונימית
ניסית לשאול אותם למה?
שואל השאלה:
לא רוצה לשדר שאני מרגישה לא רצויה
אנונימית
אז זה לא יפתר..
כדי שהם ידעו שזה מפריע לך את צריכה להגיד