5 תשובות
אולי השתנת,
אולי לא כיף להם להיות לידך כבר,
אולי עשית להם משהו שפגע בהם,
אולי פשוט התרחקתם וזה טבעי,
תנסה לדבר איתו ותשאל למה התרחקתם
אולי לא כיף להם להיות לידך כבר,
אולי עשית להם משהו שפגע בהם,
אולי פשוט התרחקתם וזה טבעי,
תנסה לדבר איתו ותשאל למה התרחקתם
גם לי היו חברים שלא מזמינים לישיבות רק אם היה לי משהו לעשן היו קוראים לי ילדים טמבלים
שואל השאלה:
כן לירן וכאילו הייתי הכי אהוב כזה ופתאום
כן לירן וכאילו הייתי הכי אהוב כזה ופתאום
אנונימי
גם לך זה ככה רק קוראים לך שיש לך לעשן?
שואל השאלה:
חחח לא אבל לחבר שלי כן וגם לו קוראים לירן נשבע חח ופשוט התרחקתי מהם ממש
חחח לא אבל לחבר שלי כן וגם לו קוראים לירן נשבע חח ופשוט התרחקתי מהם ממש
אנונימי
באותו הנושא: