7 תשובות
תלכי, מקסימום תחתכי באמצע.
החרדות האלה הן לגיטימיות אבל היא לא היתה מזמינה אותך אם היא לא היתה חושבת שיאהבו אותך ושתשתלבי שם, אני לא רואה סיבה בעולם שילך לא טוב, צאי ותהני!
את נשמעת נהדרת :)
אם את מרגישה בנוח עם החברה הזאת לכי יהיה לך כיף
תלכי, שיחשבו מה שבא להם
בתכלס זה רק החלטה שלך אם ללכת או לא תהיי שם כמו שאת תדברי איתם כרגיל אבל לא דברים יותר מדי אישיים
תלכי להנות מקסימום תלכי באמצע אם לא מתאים
תלכי הכל טוב
אף אחד לא שופט הולכים להנות לא לבחון אנשים