9 תשובות
הייתי בטיול
הייתי בחופשה
וזהו בערך
ישנתי
ראיתי טלוויזיה
שיחקתי בxbox
למדתי
למדתי
למדתי
למדתי
למדתי
למדתי
למדתי




















וגם קצת
למדתי
(בית ספר מחורבן עם מלא עבודות)
עובדת, מתאמנת ולומדת
למדתי
נפגשתי עם חברים
הלכתי לרופא
ראיתי סרט
קראתי ספר
וראיתי טלוויזיה
סרט
מסעדה עם חברה
בריכה עם משפחה
באולינג עם חברים ועוד מישהו
קניון עם חבר
גינה
ציור במחברת של ציורים
וזהו בעיקר זה מה שהיה
אנונימית
עבדתי
למדתי
הייתי בתחרות בחול
נסעתי לאילת
*לא לפי הסדר
בריכה כל שבוע
מסיבת אירוסין
הייתי אצל דודים
חדר בריחה
ימית 2000
חולה+ התעלפתי
בדיקת דם
טרם
מיון
הקול בראש 2
גנוב על החיים
מרכז העיר
דיזינגוף סנטר
עזריאלי
קניון מלחה
ומחר אני הולכת למלון