6 תשובות
הלוואי היה לי חופש
בגלל שאין לי חברים אז את החופש הזה הקדשתי יותר לעצמי ולביטחון העצמי שלי אז יצאתי עם המשפחה לים או סתם לעשות סיבוב וראיתי מלא הרצאות על ביטחון עצמי ודימוי עצמי ואני יכולה להגיד שיש לי יותר ביטחון מתחילת החופש לעכשיו אז זה מטרה שסימנתי לעצמי לחופש
אנונימית
שיתופים עם חנויות (הדברים שאני מכינה נמכרים שם) הלכתי לתל אביב עם חברות והיה לי ממש כיף ואת?
כמעט כלום :)
עבר לי ממש מהר, לא עשיתי כמעט כלום, מלבד ימים בהם יצאתי לסרט/סופרלנד וסתם בחוץ עם חברים
לצערי כלום, מחפש עבודה כבר הרבה זמן ולא מוצא