7 תשובות
הלכתי ללמוד בתגבורים לבגרות בביהס
כלום
יש לי עוד לימודים שנמשכים גם בחופש, בכלל הקורונה :(
אנונימית
לא עשיתי כלום
תגבורים:)
שתיתי והקאתי 8 פעמים ב12 שעות
זל אל תשתו בלי אחריות
נפגשתי עם חברים הלכנו לבאולינג לקניון סתם טיילנו וכן עשינו שטויות
כאילו כל יום נפגשתי עם מישהו אלר
רבתי עם אבא שלי