7 תשובות
הלכתי ללמוד בתגבורים לבגרות בביהס
כלום
יש לי עוד לימודים שנמשכים גם בחופש, בכלל הקורונה :(
יש לי עוד לימודים שנמשכים גם בחופש, בכלל הקורונה :(
אנונימית
לא עשיתי כלום
תגבורים:)
שתיתי והקאתי 8 פעמים ב12 שעות
זל אל תשתו בלי אחריות
זל אל תשתו בלי אחריות
נפגשתי עם חברים הלכנו לבאולינג לקניון סתם טיילנו וכן עשינו שטויות
כאילו כל יום נפגשתי עם מישהו אלר
כאילו כל יום נפגשתי עם מישהו אלר
רבתי עם אבא שלי