14 תשובות
כלום
לגמרי כלום
לגמרי כלום
בינתיים חליתי בקורונה פעם ראשונה אבל כן אני הולך בשני כנראה עם חברים
לא אין לי חברים כרגע
אנונימי
כלום
לא אין לי עם מי
לא אין לי עם מי
גם לי^
הייתי באילת ואני וחברה טובה שלי באה גם עם המשפחה שלה אז היינו במלא מתקנים טובים
לא אני מנודה
זה החופש הראשון שיש לי עם מי להיות, עשיתי הרבה האמת
כל מה שעשיתי זה לעבוד וללמוד (עדיין יש לי בגרויות)
כלום ושום דבר.
אני עם עצמי ואנוכי.
אני עם עצמי ואנוכי.
הלכתי לים כמה פעמים,הלכתי לקניונים,הלכתי למסעדות,נפגשתי עם חברה ממש טובה שלי(אנחנו נפגשות פעם בחודש במקרה הטוב)הלכתי לראות גורי כלבים,נוסעת לאילת עוד כמה זמן,אולי אלך לעבוד
זהו נראלי
זהו נראלי
עבדתי בעיקר
נסעתי עם החברה הכי טובה שלי לאילת
"החבורה " שלנו במושב נפגשנו כמה פעמים ועשינו דברים מטומטמים וזה ....
הלכתי לבריכה איתם גם ,ראיתי סידרה וזהוא בנתיים נראלי
"החבורה " שלנו במושב נפגשנו כמה פעמים ועשינו דברים מטומטמים וזה ....
הלכתי לבריכה איתם גם ,ראיתי סידרה וזהוא בנתיים נראלי
באותו הנושא: