2 תשובות
שואל השאלה:
תודה שעניתם אני כלכך מעריכה את זה
תודה שעניתם אני כלכך מעריכה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא כלכך יודעת מה גרם לי לדיכאון , אני חושבת שכיתה א הייתה קשה עבורי והרגשתי שאני לא כמו כל הילדים , שמשהו אצלי שבור ותמיד לא מספיק .. והיו שנים שהרגשתי שמחה אבל עדיין הרגשתי שמשהו לא בסדר .. והקורונה עשתה לי גם לא טוב ונסגרתי והחרדה החברתית שלי רק עלתה
אני לא כלכך יודעת מה גרם לי לדיכאון , אני חושבת שכיתה א הייתה קשה עבורי והרגשתי שאני לא כמו כל הילדים , שמשהו אצלי שבור ותמיד לא מספיק .. והיו שנים שהרגשתי שמחה אבל עדיין הרגשתי שמשהו לא בסדר .. והקורונה עשתה לי גם לא טוב ונסגרתי והחרדה החברתית שלי רק עלתה
אנונימית
באותו הנושא: